Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За загряването съм съгласен, но да гори по-малко с ДПФ- справка моментния разход по време на регенерация. Коя година и какъв двигател е била 156цата с ДПФ?

    Comment


    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Сигурно при дизелите е по-различно, но аз за спарка мога да кажа, че каквото и масло да съм сипвал (5в40, 10в40, 10в60) , от тотал за 30лв 5л. до репсол карера за 160лв, до 8-9хил км не го пипа изобщо, после мине ли ги тея километри почва да го гори яко, 300гр на 1000км...

      Това ме навежда на мисълта, че това масло си е загубило качествата вече.
      Отделно че е станало по-тъмно на цвят и по-рядко (капе от щеката като вода). Мотора става и малко по-шумен тогава.
      Разликата е там, че бензина при ръчка хапва масло....карал съм чисто нов тс и съм го забелязал....карал съм, и не чисто нов дизел и не е хапвал масло.....
      п.п...иде реч за изправни мотори, без проблеми.....маслото в БГ е шменди капели....преди се срещаше що годе качествено...сега ниц бате.....прави си сметка.....

      ---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:08 ----------

      Първоначално публикувано от estemaro Покажи съобщение
      За загряването съм съгласен, но да гори по-малко с ДПФ- справка моментния разход по време на регенерация. Коя година и какъв двигател е била 156цата с ДПФ?
      Автомобила беше 156 2,4 ..140к. 2001 г......нямах моментен разход и какъв и да е.....като при 159....просто липсва като екстра...и изобщо при нея не може да говорим за регенерация....иде реч за катализатор....нещо не си ме разбрал, или прочети поста ми пак...
      Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:26.
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • БообббеЦЦЦЦЦ ... чисто нов ако имаш предвид 8 клапановия Ок .. ма тука като се спомене Туин Спарк всички (почти) имат предвид 16 волтовия. Макар, че като се замисля навремето и моята 155-ца не го бараше много много. На жената Рендето влезе на почти 31 000 за първа смяна и обслужване - миналия месец. Мен още на 10-те хиляди ме сърбяха ръцете а му развием гайките, но гаранцията .. И ми е много чудно тея новите що имат такъв дълъг сервизен интервал. И аз преди съм карал чисто нови, ма на 15 ме викаха.
        Last edited by DiStefano; d.m.y г., 06:54.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Колегата Боби сигурно е имал предвид катализатора на 156, не ДПФ-а.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
            Колегата Боби сигурно е имал предвид катализатора на 156, не ДПФ-а.
            Имах предвид, че при 156 не прави регенерация...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • Не прави, защото 156 няма ДПФ.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                БообббеЦЦЦЦЦ ... чисто нов ако имаш предвид 8 клапановия Ок .. ма тука като се спомене Туин Спарк всички (почти) имат предвид 16 волтовия. Макар, че като се замисля навремето и моята 155-ца не го бараше много много. На жената Рендето влезе на почти 31 000 за първа смяна и обслужване - миналия месец. Мен още на 10-те хиляди ме сърбяха ръцете а му развием гайките, но гаранцията .. И ми е много чудно тея новите що имат такъв дълъг сервизен интервал. И аз преди съм карал чисто нови, ма на 15 ме викаха.
                Стефо не съм специалист, споделям лично мнение.....дългият пробег, може и да е заложено като еко изискване, де да знам......сега маслата имат сумати присадки....просто съм забелязал, че бензиките похапват повече масло от дизела.......за 30 мгодини практика.....последните години в бачкането взимаме чисто нови тойоти, карат се само градско по 14 часа на ден от различни хора, тоез някой ръчка, друг по малко, използъваме масло за дълъг пробег, дават му 30 хил пробег...по късно ще посна снимка, сега няма как да го снимам, няма го на нашият пазар.....сменяме го на 15хил.......и макар и нови си хапват по литър и нещо за тоя пробег, ако не и повече, не съм го засичал с точност...преди това имахме малолитражни дизели поло, при тях разход на масло почти нямаше....а и 8в ми спарк при яка ръчка си похапваше....
                Last edited by Бобби; d.m.y г., 08:23.
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Колата загрява по- бързо когато има работещ EGR/AGR според EN/DE.
                  Аз моят го затапих непосредствено след премахване на клапи и чист колектор.
                  Преди да го затапя, понякога клатеше оборотите през около 50-60 на празен/неутрален ход.
                  Загрява по- бавно, но няма много по- голям разход, ограничава алфистите които си пазят двигателите, карат под 2000 об и не могат да 'изрежат' колата първите 4-5км
                  Над 10-15 градуса външна темп. загрява като бензинова при движение.

                  Затапването на EGR/AGR спестява много проблеми породени от некачествените горива.
                  -замърсяване на колектора
                  -преминаване на сажди през дюзите
                  -клатене на обороти
                  -проблеми с клапана
                  -които има клапи - блокиране или откъсване
                  -замърсяване на map датчик
                  тн. скоро минах преглед и газ-анализатор, нямаше проблеми.
                  Last edited by flipz; d.m.y г., 10:05.
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • Здравейте колеги! Много благодаря за темата. Скоро не се бях забавлявал така.
                    Не съм писал от доста време, но сега ще напиша мнение по въпроса.
                    Имал съм и трите мотора, бензин/газ 2.0 туинспарк 155 коня и дизел 1.9 16 винтила, 140 коня. 1.4 турбо 120 коня

                    1: Сега ще ви напиша какво съм правил по трошливия бензин за близо шест години и 90к. Ако изключим обслужването, което си е консуматив в това число и свещите,( бошовски от 70 лева комплекта) съм сменил дебитомер и сонда за колосалната сума от: дебитомер 132 лева Бош и сонда 128 лева, пак Бош. Точно тогава бяха на промоция, някои от вас може и да си спомнят. Масло е горял от смяна до смяна в рамките на 500-800 милилитра, но се караше само с Лики Моли. Никога не съм имал проблем с палене, пърдене или клатене на обороти.

                    2: Сега относно дуракоустойчивият дизел!

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86737

                    Като тук не съм писал скоро и за проблеми с корекциите които успях да оправя след почистване на разпръсквачите. Аз съм човек който иска колите ми да са в пълна кондиция и изправни винаги, все пак си возя семейството.

                    3: Относно турбобензин/газ: Втората кола в семейството ни също е Алфа. Мито 1.4 турбо/бензин. От всички коли които съм имал до момента, а те не са малко, това е колата която като пристигна, не ми се слиза от нея. За малко по-малко от година, освен обслужване имах проблем със скъсана маса на мотора, което е нещо като фабричен дефект, има го и при колите на същата база. И другия проблем е теч от топлообменника при студен мотор. Оказа се един О пръстен на клапана на топлообменника. За тези които си мислят че 1.4 турбо е бюджетна кола, да се качат и да го покарат и след това да пишат. Да, друса сравнено със 159, но само това и е недостатъка. Като пътно поведе и стабилност в завои, просто не я сравнявайте изобщо с 159 1.9 дизел.

                    Всяка кола си има положителни и отрицателни страни. Едната ти доставя удоволствие в едно, другата в друго. Разхода го оставам на вас да си правите заключения и е напълно обективен.

                    Туинспарка градско 12-13/100 бензин, 12-16/100 газ. Но тук говорим само за разстояния от 2-5 километра.
                    Извън градско 90-120 и магистрално до 140, 9,5-11/100

                    Дизела, при същите условия 8-10/100 градско и 6-7,5/100 извънградско.

                    Турбобензина, все още не съм го засякъл градско. Извън градският разход е 8/100 бензин и 10/100 газ.
                    Всички разходи са засичани пълно/пълно.

                    Дали ще карам дизел или бензин в следващата ми кола, зависи изцяло от конкретния екземпляр. Смятам да пропусна модела 159, предвид проблемите които има. Проблеми има и при дизеловите и при бензиновите мотори. Единственият който гледам е 1,75 ТБИ и ако ми изпадне читав и на приемлива цена ще го имам. Ако ли не, ще си карам тракторчето, което също ми носи наслада и ще се озъртам за Джулиета.

                    Знам само, че пак ще е АЛФА и никой и нищо не ще го промени!!!
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • Бах тва умрело 1,4,то гори колкото ауди А6 335к.с.
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                        Бах тва умрело 1,4,то гори колкото ауди А6 335к.с.
                        Ако си навит, дай това ауди да го карам като умрелото 1.4?
                        Да видим информативно, то какъв разход ще даде?
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                          Ако си навит, дай това ауди да го карам като умрелото 1.4?
                          Да видим информативно, то какъв разход ще даде?
                          Друг, по-интересен момент е поддръжката на тва аЛди и кво се случва, ако се наложи да сменяш банани и верига и за целта трябва да разглобят цялата предница за да извадят 8мака... Мен това ме отказа от една ЕС-4ка Авант
                          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                          Comment


                          • dhtj, прочетох няколко твои разсъждения и се отчаях тотално. Не съм сигурен, че си пораснал достатъчно и твоите конспирации за дизела са достойни за създаването на война

                            Comment


                            • Не вярвам да даде повече от 1-1,5л разлика,просто 1,4 го напъваш да върви,а големия мотор няма смисъл да го напъваш,ако караш с една и съща скорост.Аз съм доста агресивен шофьор и с този стил на каране,159-ката ми дава макс 10 газ,а аудито 15-18 газ.Относно поддръжката,не ми е проблем,защото си имам магазин и сервиз,но и думата ми беше за разхода.В крайна сметка тия вериги се сменят един път в живота на мотора.Слязох от аудито само за да карам по-икономична кола,иначе не съм имал драми,то и с алфата нямам.
                              alfa 159 1,8 mpi/lpg

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                                Здравейте колеги! Много благодаря за темата. Скоро не се бях забавлявал така.
                                Не съм писал от доста време, но сега ще напиша мнение по въпроса.
                                Имал съм и трите мотора, бензин/газ 2.0 туинспарк 155 коня и дизел 1.9 16 винтила, 140 коня. 1.4 турбо 120 коня

                                1: Сега ще ви напиша какво съм правил по трошливия бензин за близо шест години и 90к. Ако изключим обслужването, което си е консуматив в това число и свещите,( бошовски от 70 лева комплекта) съм сменил дебитомер и сонда за колосалната сума от: дебитомер 132 лева Бош и сонда 128 лева, пак Бош. Точно тогава бяха на промоция, някои от вас може и да си спомнят. Масло е горял от смяна до смяна в рамките на 500-800 милилитра, но се караше само с Лики Моли. Никога не съм имал проблем с палене, пърдене или клатене на обороти.

                                2: Сега относно дуракоустойчивият дизел!

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86737

                                Като тук не съм писал скоро и за проблеми с корекциите които успях да оправя след почистване на разпръсквачите. Аз съм човек който иска колите ми да са в пълна кондиция и изправни винаги, все пак си возя семейството.

                                3: Относно турбобензин/газ: Втората кола в семейството ни също е Алфа. Мито 1.4 турбо/бензин. От всички коли които съм имал до момента, а те не са малко, това е колата която като пристигна, не ми се слиза от нея. За малко по-малко от година, освен обслужване имах проблем със скъсана маса на мотора, което е нещо като фабричен дефект, има го и при колите на същата база. И другия проблем е теч от топлообменника при студен мотор. Оказа се един О пръстен на клапана на топлообменника. За тези които си мислят че 1.4 турбо е бюджетна кола, да се качат и да го покарат и след това да пишат. Да, друса сравнено със 159, но само това и е недостатъка. Като пътно поведе и стабилност в завои, просто не я сравнявайте изобщо с 159 1.9 дизел.

                                Всяка кола си има положителни и отрицателни страни. Едната ти доставя удоволствие в едно, другата в друго. Разхода го оставам на вас да си правите заключения и е напълно обективен.

                                Туинспарка градско 12-13/100 бензин, 12-16/100 газ. Но тук говорим само за разстояния от 2-5 километра.
                                Извън градско 90-120 и магистрално до 140, 9,5-11/100

                                Дизела, при същите условия 8-10/100 градско и 6-7,5/100 извънградско.

                                Турбобензина, все още не съм го засякъл градско. Извън градският разход е 8/100 бензин и 10/100 газ.
                                Всички разходи са засичани пълно/пълно.

                                Дали ще карам дизел или бензин в следващата ми кола, зависи изцяло от конкретния екземпляр. Смятам да пропусна модела 159, предвид проблемите които има. Проблеми има и при дизеловите и при бензиновите мотори. Единственият който гледам е 1,75 ТБИ и ако ми изпадне читав и на приемлива цена ще го имам. Ако ли не, ще си карам тракторчето, което също ми носи наслада и ще се озъртам за Джулиета.

                                Знам само, че пак ще е АЛФА и никой и нищо не ще го промени!!!

                                Ама си си го написал от сърце!
                                С две ръце се подписвам под него!
                                Особено под:"опитайте, пък после пишете" Или нещо подобно!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X